اجزای کامل سرویس چینی
نوشته شده توسط : b.gholami

شما رو نمی دونم ولی یه بار این مشکل برام پیش اومده، سرویس چینی که آماده کرده بودم به تعداد نفراتی که دعوت کرده بودم مناسب نبود، پس این مقاله سوالات زیادی از شما عزیزان داره، مثل اینکه چینی ها چی میاد. سرویس 12 نفره یا خدمات چه اقلامی 12 یا 18 نفره و ... وجود دارد که چنین مشکلاتی برایش پیش نیاید. البته توصیه می کنم قبل از خرید خدمات چینی مقالات قبلی ما در مورد بهترین برند خدمات چینی و راهنمای خرید خدمات چینی را مطالعه کنید.سرویس چینی 27 پارچه کلیک کنید.

اجزای کامل یک سرویس کامل چینی چیست؟

قبل از خرید لازم است بدانید که زیراندازهای چینی عمدتاً در تعداد پارچه های مختلف وجود دارد و با توجه به تعداد وسایلی که وجود دارد برای تعداد معینی استفاده می شود، به عنوان مثال یک سرویس 26 پارچه برای یک عدد. افراد برای 6 نفر یا سرویس 100 پارچه برای 12 نفر استفاده می شود.

سرویس چینی برای 24 نفر چقدر است؟

پس از پاسخ به این سوال که سرویس چینی خانه زرین شامل چه مواردی می شود، سوالات زیادی در مورد خدمات 24 نفره وجود دارد. ست های چینی 24 نفره با تعداد پارچه های مختلف وجود دارد که برخی 108 پارچه و برخی 155 پارچه هستند، برای این مدل ست سرویس لوازم جانبی زیادی مانند حلقه دستمال سفره و غیره وجود دارد.

هزینه سرویس چینی 24 نفر چقدر است؟

بسیاری از افراد در مورد قیمت ست شام چینی 24 نفره کمال بینا از ما می پرسند که در پاسخ به سوالات آنها باید به این نکته اشاره کنیم که معمولاً سایز ست شام چینی برای تعداد افراد بیشتر تولید می شود.ست شام چینی 24 نفره افراد بیش از قیمت خدمات برای 6 نفر خواهد بود.

خدمات 24 نفره چینی شامل چه مواردی می شود؟

در این قسمت تعداد اقلام یکی از بهترین و پرفروش ترین خدمات 24 نفره را بررسی می کنیم:

مثال: سرویس 24 نفره 157 پارچه رمانتیک - KR101

بشقاب خورش 24 عدد

24 بشقاب میوه

24 کاسه بخار پز

6 عدد بشقاب دسر

24 کاسه ماست

6 فنجان چای و 6 نعلبکی

12 عدد نمکدان و 2 عدد نمکدان





:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: